Umění ovládání vlastních emocí
Velká výhoda nebo překážka. Tak to přesně jsou emoce v našich rukách.
Komu je kurz určen:
Pro všechny, jejichž nedílnou součástí života je kooperace s jinými lidmi. Pro všechny, kteří prožívají během své pracovní činnosti silné emoce a tyto mají přímý dopad na jejich spokojenost prostřednictvím výsledků.
Co vám nabízíme:
- Sebepoznání osobního postoje vůči práci s osobními emocemi.
- Definování úzkých míst a slabin, které v rámci práce s emocemi ovlivňují výsledek.
- Návod, jak dosáhnout změny zevnitř.
- Jednoduchou metodu, jak začít ovládat svoje emoce každý den.
Metody:
- Interaktivní, individuální formou.
- Testy
- Diskuse
- Simulace jednání.
Přínos:
Účastníci se přesvědčí, že emoce je možné z velké části ovládat a že oni jsou právě těmi, kdo drží kormidlo pevně v rukách.
Lektor:
Bc. Milan Nerud
Má ekonomické (management, marketing, logistika) ale i humanitní (psychologie, sociologie) vzdělání. Což mu umožňuje chápat, jak výsledkově, tak sociálně zaměřené podnikatele, manažery i členy týmů. Praxi konzultanta vykonává 20 let. Během této doby pracoval pro desítky firem. Z oblasti malých a středních českých a moravských firem. Zaměřuje se maximálně na efektivitu a praktický přínos.
Úspěch zákazníka je jeho první, druhý, třetí … úkol, zadání, za předpokladu respektování situace a reality zákazníka. Vždy hledá a otvírá skrytý potenciál, tajemství úspěchu, o kterém zákazník ještě ani neví. Svých zákazníků si váží, za svůj život mnohé dokázali a vybudovali.
Díky jeho pomoci se zákazníkům podařilo zvýšit podíl opakovaného prodeje od věrných zákazníků, vytvořit nové obchodní vztahy, zaujmout nové cílové skupiny. Je si jistý, že úspěšný marketing je dobře vedená šachová partie. Hra, která má jasného vítěze. Zákazníka!
V letech 2013 až 2016 pořádal konference pro podnikatele, obchodníky a marketéry. V osmi městech proběhly desítky setkání, kterých se účastnilo kolem 800 účastníků.