Urgence pohledávek po telefonu
Dobře vedený rozhovor po telefonu dokáže vyvolat v dlužnících emoce a dokáže přivést dlužníka k rozhodnutí, že vám zaplatí, nebo pošle alespoň část peněz hned.
Obsah školení:
- Vymáhání pohledávek po telefonu a psychologie dlužníků.
- Otázky a naslouchání, řešení námitek a konfliktních situací ve „vymáhacích“ rozhovorech - argumentace.
- Základní typy dlužníků.
- Asertivita při řešení obtížných a manipulativních situací ze strany dlužníků – umění přesvědčit.
- Rozpoznání manipulace ze strany dlužníka a obrana proti ní.
- Lež a její projevy v telefonických rozhovorech.
- Struktura standardního telefonického vymáhacího rozhovoru.
Lektor:
Mgr. Rudolf Hadrava
Lektor, kouč, konzultant
Manažerské, obchodní a lektorské zkušenosti získal ve společnostech Wüstenrot Financial Group, a.s., Česká spořitelna, a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., MetLife, a.s. a ePojisteni, a.s.
Od roku 2009 uplatňuje své nabyté zkušenosti na pozici lektora a konzultanta a zároveaň se nadále věnuje finančnímu poradenství.
Vede zejména semináře manažerských dovedností, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností.
Má zkušenosti s celou řadou různých typů tréninků a různými oblastmi (výrobní sféra, administrativa, obchod, školství, služby, obchodní řetězce, potravinářství, stavebnictví…).
Spolupracoval např. se společnostmi OBI, Skanska, Nestlé, Česká pošta, Kaufland, RWE, Window Holding, Monroe Czechia, Asus a mnoha dalšími firmami.