Urgence pohledávek po telefonu - webinář


Cena1 950 Kč

Urgence pohledávek po telefonu

Dobře vedený rozhovor po telefonu dokáže vyvolat v dlužnících emoce a dokáže přivést dlužníka k rozhodnutí, že vám zaplatí,  nebo pošle alespoň část peněz hned.

 

Obsah školení:

  • Vymáhání pohledávek po telefonu a psychologie dlužníků.
  • Otázky a naslouchání, řešení námitek a konfliktních situací ve „vymáhacích“ rozhovorech - argumentace.
  • Základní typy dlužníků.
  • Asertivita při řešení obtížných a manipulativních situací ze strany dlužníků – umění přesvědčit.
  • Rozpoznání manipulace ze strany dlužníka a obrana proti ní.
  • Lež a její projevy v telefonických rozhovorech.
  • Struktura standardního telefonického vymáhacího rozhovoru.

Lektor:

Mgr. Rudolf Hadrava

Lektor, kouč, konzultant

Manažerské, obchodní a lektorské zkušenosti získal ve společnostech Wüstenrot Financial Group, a.s., Česká spořitelna, a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., MetLife, a.s. a ePojisteni, a.s.

Od roku 2009 uplatňuje své nabyté zkušenosti na pozici lektora a konzultanta a zároveaň se nadále věnuje finančnímu poradenství.

Vede zejména semináře manažerských dovedností, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností.

Má zkušenosti s celou řadou různých typů tréninků a různými oblastmi (výrobní sféra, administrativa, obchod, školství, služby, obchodní řetězce, potravinářství, stavebnictví…).

Spolupracoval např. se společnostmi OBI, Skanska, Nestlé, Česká pošta, Kaufland, RWE, Window Holding, Monroe Czechia, Asus a mnoha dalšími firmami.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah