Úspěšná asistentka


Cena2 350 Kč

Úspěšná asistentka

Co se vlastně skrývá pod názvy pozic jako je Asistent/ka, Sekretář/ka, Office manažer/ka, Pracovník/pracovnice Back office nebo Recepční?

 

Komu je kurz určen:

  • asistenti, asistentky
  • sekretářky,
  • administrativní pracovníci,
  • office manažeři,
  • recepční

 

Obsahová náplň:

Dříve podceňovaná pozice „sekretářky“ se dnes změnila v profesi, která se často může stát hlavním motorem firmy. 

„Jak je asistentka pro firmu důležitá zjistíme totiž často bohužel, až když si vezme den volna“

Co se vlastně skrývá pod názvy pozic jako je Asistent/ka, Sekretář/ka, Office manažer/ka, Pracovník/pracovnice Back office nebo Recepční?

V rámci webináře si řekneme mimo jiné jak na to, aby se Asistentka opravdu stala pravou rukou šéfa, hnacím motorem firmy, reprezentativním prvkem, člověkem, na kterého je spolehnutí. Díky webináři vymýtíme předsudek o tom, že asistentka je štíhlá mladá žena, která nosí jehlové podpatky, nemá co dělat, je znuděná, kdesi v koutě si lakuje nehty, pije kafíčko a pomlouvá ostatní z firmy.

Webinář vám pomůže v tom, abyste se stali nositelem firemní kultury, a především úspěšným asistentem / úspěšnou asistentkou.

  • Role asistenta
  • Definice pojmů
  • Firma jako auto
  • Co se od asistentky čeká
  • Kompetence asistentů
  • Šéf
  • Image
  • Firemní kultura
  • Etiketa
  • Komunikace
  • Neverbální komunikace
  • Firemní komunikace, telefonická komunikace
  • Zápis z porady
  • Obchodní korespondence
  • Time management

Kurz je určen jak těm, kdo zvažují změnu profese, tak i těm, kdo již v pozici asistenta / -ky působí a chtěli by se ve své profesi zdokonalit, naučit se pár triků z oblasti time managementu, dozvědět se, jak být opravdu pravou rukou šéfa a jak se stát jedničkou ve své profesi.

Je koncipován interaktivně, založen na sebe uvědomění, hodnocení svých kvalit ale i chyb, kterých se mohou lidé na pozici asistenta / - ky dopouštět, propojuje teoretické znalosti s praktickým nácvikem.

 

le a přínosy:

Kurz má za cíl připravit zájemce na to, jak se stát pravou rukou šéfa, jak být podporou týmu, jak si organizovat čas a stát se nepostradatelným.

 

Lektorka:

Mgr. Veronika Veith

 

Externí a interní HR pracovník, lektor, mediátor, poradce

Ve své praxi propojuji 13 let zkušeností z působení v HR oboru stejně jako znalosti z oblasti sociální práce, psychologie a pedagogiky, získaných nejen studiem na VŠ, ale i řadou absolvovaných kurzů, školení a workshopů na toto téma, a především pak praxí, životem a svými komunikačními dovednostmi.

Od pozice HR konzultanta v personální agentuře po absolvování VŠ jsem prošla všemi interními pozicemi v personálním oddělení až po stav, kdy jsem se věnovala externímu zajištění personálních služeb a školení.

V rámci interního působení v personalistice mám zkušenosti z velmi malých firem, stejně jako ze společností o velikosti víc jak 600 zaměstnanců. Působila jsem ve strojírenských společnostech, firmách z oblasti IT vývoje, Business Inteligence, marketingu, developerských projektů, vzdělávacích společnostech atd.

Věnovala jsem se HR auditům, auditům HR procesů, revizi a správě pracovně právní dokumentace, zpracování interních HR předpisů a postupů, recruitmentu, nastavování systémů hodnocení a odměňování, revizi a vedení osobních složek zaměstnanců, nastavování vnitropodnikového systému vzdělávání, procesu onboradingu stejně jako outplacementu, poskytování Mystery náboru a/nebo Emploee mystery, poskytování HR poradenství, psychologické testování uchazečů i zaměstnanců, věnovala jsem se HR PR a práci se sociálními sítěmi, jsem mediátor sporů.

Mám zkušenosti s organizováním firemních eventů (až pro 800 osob) a organizováním teambuildingů.

Prováděla jsem revize a zpracování GDPR nejen pro HR oddělení společnosti, ale i pro celé firmy se všemi agendami, včetně externích smluvních ujednání.

Mimo HR oblast jsem působila jako lektor soft skillových témat (time management, komunikační dovednosti, prezentační dovednosti, …) a odborných témat (úspěšná asistentka, umění náboru, LinkedIn v HR, škola pro personalisty, kreativní HR inzerát, pracovní právo pro mistry a střední management, …)

Jsem velmi pyšná na spoluautorství projektu, který převedl HR procesy do elektronické podoby. Ve spolupráci s IT pracovníkem jsme vytvořili rozsáhlý software, který zastřešil HR procesy v rámci firmy, která měla 600 zaměstnanců.

Mimo svou profesní dráhu působím jako vedoucí mládeže dobrovolných hasičů Ivančice.

Chovám několik druhů australských papoušků, mám psa, kočku, manžela a syna ????

Lidé u mě oceňují otevřenost, komunikativnost, upřímnost a pozitivní naladění. Jsem extrémně dochvilná. Mou negativní vlastností je důraz na systematičnost a řád.

Ke všem vždy přistupuji jako k rovnocenným partnerům, ale sama na sebe kladu velmi vysoké nároky.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah