Vedení obchodního jednání a konfliktní komunikace
Nejdůležitější součástí úspěšné strategie je adekvátní příprava.
Obsahová náplň:
- 4 základní pravidla efektivní (obchodní) komunikace.
- 4 základní nástroje efektivní (obchodní) komunikace.
- Otázky a aktivní naslouchání (zjišťování potřeb – analýza problému).
- Empatie a zvládání námitek (předcházení konfliktním situacím).
- Strategie řešení konfliktních situací (strategie vyjednávání).
- Nákupní signály a uzavírací metody (obchodního) jednání – přirozené ukončení, metody mírného tlaku, větší tlak.
Lektor:
Mgr. Rudolf Hadrava
Lektor, kouč, konzultant
Manažerské, obchodní a lektorské zkušenosti získal ve společnostech Wüstenrot Financial Group, a.s., Česká spořitelna, a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., MetLife, a.s. a ePojisteni, a.s.
Od roku 2009 uplatňuje své nabyté zkušenosti na pozici lektora a konzultanta a zároveaň se nadále věnuje finančnímu poradenství.
Vede zejména semináře manažerských dovedností, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností.
Má zkušenosti s celou řadou různých typů tréninků a různými oblastmi (výrobní sféra, administrativa, obchod, školství, služby, obchodní řetězce, potravinářství, stavebnictví…).
Spolupracoval např. se společnostmi OBI, Skanska, Nestlé, Česká pošta, Kaufland, RWE, Window Holding, Monroe Czechia, Asus a mnoha dalšími firmami.