Vedení obchodního jednání
Naučte se s námi jak, kdy a proč používat konkrétní strategie a jak působit na různé klienty.
Obsah školení:
- Komunikační styl v obchodním jednání
- Pravidla obchodní komunikace.
- Navázání kontaktu se zákazníkem.
- Analýza zákazníkových potřeb.
- Rozhodování zákazníků, motivační faktory, kupní motivy.
- Nabídka (prodej) – prezentace řešení.
- Řešení zákazníkových námitek a argumentace.
- Nákupní signály a uzavření obchodu – uzavírací metody.
Lektor:
Mgr. Rudolf Hadrava
Lektor, kouč, konzultant
Manažerské, obchodní a lektorské zkušenosti získal ve společnostech Wüstenrot Financial Group, a.s., Česká spořitelna, a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., MetLife, a.s. a ePojisteni, a.s.
Od roku 2009 uplatňuje své nabyté zkušenosti na pozici lektora a konzultanta a zároveaň se nadále věnuje finančnímu poradenství.
Vede zejména semináře manažerských dovedností, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností.
Má zkušenosti s celou řadou různých typů tréninků a různými oblastmi (výrobní sféra, administrativa, obchod, školství, služby, obchodní řetězce, potravinářství, stavebnictví…).
Spolupracoval např. se společnostmi OBI, Skanska, Nestlé, Česká pošta, Kaufland, RWE, Window Holding, Monroe Czechia, Asus a mnoha dalšími firmami.