G Suite - správa času a informací
Google G Suite používají malé i velké firmy a podnikatelé, kteří nepotřebují pracovat s dokumenty vytvořenými v Microsoft Office. Ve firmách je oblíbený hlavně díky populárnímu e-mailu Gmail a cloudovému úložišti Google Disk.
G Suite nabízí řadu pomůcek ke správě času a informací - kalendář, poznámky, úkoly, nástroje disku, meet.
Co se na kurzu naučíte:
Cílem kurzu je naučit se získat ucelený obraz o našich aktivitách a efektivně řídit svůj čas, informace, komunikaci i dokumenty.
Pro koho je kurz vhodný:
Kurz je vhodný pro všechny, kteří se chtějí orientovat v prostředí G Suite - pedagogy, pracovníky neziskových organizací, zaměstnance firem i veřejnost.
Lektor:
Martin Rosenbaum
Ve své profesní kariéře se věnuje oblasti projektového řízení, softwarové analýze a především problematice uživatelského rozhraní programů. Podílel se na řadě rozsáhlých projektů především ve sféře veřejné správy, ale i v bankovním sektoru. Významnou součástí jeho působení je lektorská praxe, ve které působí od roku 1996.
Jeho lektorské portfolio zahrnuje kurzy z oblasti IT dovedností, především MS Office a OpenOffic.org, ale i dalších open source programů a operačních systémů (Ubuntu linux, GIMP, …)
Účastníci kurzů, které vede, oceňují především přehled v oblasti IT, výklad v širších souvislostech problematiky, praktické zaměření kurzů, profesionalitu lektora a přátelskou atmosféru kurzů.