JAK SE VYHNOUT NEJČASTĚJŠÍM OMYLŮM OHLEDNĚ ELEKTRONICKÉ SPISOVÉ SLUŽBY? - WEBINÁŘ
Chystáte se na přechod na elektronickou spisovnu a nevíte si rady s tím, jak to vlastně bude fungovat, nebo elektronickou spisovnu už provozujete, ale máte stále spoustu otázek k jejímu správnému užívání?
Zdá se vám legislativa ohledně vedení spisovny a uchovávání dokumentů komplikovaná?
Potřebujete slyšet konkrétní rady a řešení přímo vám na míru, a ne jen další software?
Přihlaste se na náš krátký webinář, kde se s vámi podělíme o praktické zkušenosti, které jsme získali při implemementaci Archivu bez starostí, zejména zodpovíme:
- Jak je to s povinností provozovat elektronickou spisovou službu?
- Jak poznám, jestli používám elektronickou spisovou službu nebo jen podací deník?
- Jak mám pracovat s datovou schránkou v režimu elektronické spisové služby?
- K čemu je mi autorizovaná konverze?
- Je pravda, že zavedením elektornické spisové služby ztratí spisovna na listinné dokumenty smysl?
- Jak mám pracovat s elektronickými dokumenty, pokud neprovozuji elektronickou spisovou službu?
- Je pravda, že systémy typu Bakalář, Edookit a podobně nahrazují elektronickou spisovou službu?
- Na co si dát pozor při výběru elektronické spisové služby?
- Jak mám postupovat, pokud provozuji elektronickou spisovou službu a chci získat podklady pro skartační návrh?
- S jakými chybami se nejčastěji potkáváme u klienta, který provozuje elektronickou spisovou službu?
Dozvíte také různá doporučení, jak se vyhnout nejčastějším omylům ohledně elektronické spisové služby a samozřejmě bude také prostor pro vaše dotazy.
Webinář je pro již zasmluvněné partnery služby Archiv bez starostí zdarma, pro ostatní za symbolickou cenu 250 Kč.
Přihlaste se přidáním produktu do košíku nebo na e-mailu petra.vitkova@archivbezstarosti.cz