JAK SE VYHNOUT NEJČASTĚJŠÍM OMYLŮM OHLEDNĚ ELEKTRONICKÉ SPISOVÉ SLUŽBY? - WEBINÁŘ
Chystáte se na přechod na elektronickou spisovnu a nevíte si rady s tím, jak to vlastně bude fungovat, nebo elektronickou spisovnu už provozujete, ale máte stále spoustu otázek k jejímu správnému užívání?
Zdá se vám legislativa ohledně vedení spisovny a uchovávání dokumentů komplikovaná?
Potřebujete slyšet konkrétní rady a řešení přímo vám na míru, a ne jen další software?
Přihlaste se na náš krátký webinář, kde se s vámi podělíme o praktické zkušenosti, které jsme získali při implemementaci Archivu bez starostí, zejména zodpovíme:
- Jak je to s povinností provozovat elektronickou spisovou službu?
- Jak poznám, jestli používám elektronickou spisovou službu nebo jen podací deník?
- Jak mám pracovat s datovou schránkou v režimu elektronické spisové služby?
- K čemu je mi autorizovaná konverze?
- Je pravda, že zavedením elektornické spisové služby ztratí spisovna na listinné dokumenty smysl?
- Jak mám pracovat s elektronickými dokumenty, pokud neprovozuji elektronickou spisovou službu?
- Je pravda, že systémy typu Bakalář, Edookit a podobně nahrazují elektronickou spisovou službu?
- Na co si dát pozor při výběru elektronické spisové služby?
- Jak mám postupovat, pokud provozuji elektronickou spisovou službu a chci získat podklady pro skartační návrh?
- S jakými chybami se nejčastěji potkáváme u klienta, který provozuje elektronickou spisovou službu?
Dozvíte také různá doporučení, jak se vyhnout nejčastějším omylům ohledně elektronické spisové služby a samozřejmě bude také prostor pro vaše dotazy.
Webinář je pro již zasmluvněné partnery služby Archiv bez starostí zdarma.
Přihlaste se přidáním produktu do košíku nebo na e-mailu petra.vitkova@archivbezstarosti.cz