Komunikační zlozvyky
Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete.
Pracovat budeme s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků.
Získáme zpětnou vazbu, která nám pomůže odstranit překážky, změnit naše komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními situacemi a příklady, abychom je pak v běžném životě pak správně využili.
Lektorka:
Mgr. Ivana Chramostová, MBA
Oblasti vzdělávání se věnuje již od roku 1980. Má zkušenosti jako inspektorka ČŠI a desetiletou praxi jako ředitelka malotřídní i úplné základní školy.
V současné době působí jako vysokoškolský pedagog na univerzitách ve Wroclawi a Katowicích a dokončuje doktorandské studium v oblasti pedagogiky na Dolnoslezské vysoké škole Wroclaw.
Ivana Chramostová vede kurzy čtenářské a matematické gramotnosti, koučování pro manažery a podnikatele, managementu osobního rozvoje, manažerské kultury a etiky, personálního managementu, strategického managementu a účastní se poradenských programů pro osoby evidované na úřadu práce. Již 15 let pracuje jako lektor v oblasti vzdělávání dospělých.
Při vedení kurzů dává velký prostor účastníkům k vyjádření jejich názorů a potřeb. Preferuje individuální přístup, přátelskou pracovní atmosféru s přiměřenou mírou humoru a vysokou koncentrací na výkon.