Profesionální telefonická komunikace - webinář


Cena1 950 Kč

Profesionální telefonická komunikace

Kurz je určen každému, kdo komunikuje s klienty po telefonu a musí profesionálně reprezentovat svoji společnost.

 

Obsah školení:

  • Pravidla efektivní telefonické komunikace - přesvědčivost v telefonickém rozhovoru.
  • 4 důležité dovednosti – nástroje efektivní telefonické komunikace – empatie, naslouchání, otázky, bezprostřední reakce na námitky a efektivní argumentace.
  • Struktura a vedení telefonického rozhovoru – fáze efektivního telefonního hovoru a jejich správný průběh.
  • Prezentace řešení po telefonu.
  • Zvládání obtížných komunikačních situací po telefonu.
  • Typy svízelných osob – jak s nimi jednat.

 

Lektor:

Mgr. Rudolf Hadrava

Lektor, kouč, konzultant

Manažerské, obchodní a lektorské zkušenosti získal ve společnostech Wüstenrot Financial Group, a.s., Česká spořitelna, a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., MetLife, a.s. a ePojisteni, a.s.

Od roku 2009 uplatňuje své nabyté zkušenosti na pozici lektora a konzultanta a zároveaň se nadále věnuje finančnímu poradenství.

Vede zejména semináře manažerských dovedností, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností.

Má zkušenosti s celou řadou různých typů tréninků a různými oblastmi (výrobní sféra, administrativa, obchod, školství, služby, obchodní řetězce, potravinářství, stavebnictví…).

Spolupracoval např. se společnostmi OBI, Skanska, Nestlé, Česká pošta, Kaufland, RWE, Window Holding, Monroe Czechia, Asus a mnoha dalšími firmami.