Profesionální telefonická komunikace
Kurz je určen každému, kdo komunikuje s klienty po telefonu a musí profesionálně reprezentovat svoji společnost.
Obsah školení:
- Pravidla efektivní telefonické komunikace - přesvědčivost v telefonickém rozhovoru.
- 4 důležité dovednosti – nástroje efektivní telefonické komunikace – empatie, naslouchání, otázky, bezprostřední reakce na námitky a efektivní argumentace.
- Struktura a vedení telefonického rozhovoru – fáze efektivního telefonního hovoru a jejich správný průběh.
- Prezentace řešení po telefonu.
- Zvládání obtížných komunikačních situací po telefonu.
- Typy svízelných osob – jak s nimi jednat.
Lektor:
Mgr. Rudolf Hadrava
Lektor, kouč, konzultant
Manažerské, obchodní a lektorské zkušenosti získal ve společnostech Wüstenrot Financial Group, a.s., Česká spořitelna, a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., MetLife, a.s. a ePojisteni, a.s.
Od roku 2009 uplatňuje své nabyté zkušenosti na pozici lektora a konzultanta a zároveaň se nadále věnuje finančnímu poradenství.
Vede zejména semináře manažerských dovedností, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností.
Má zkušenosti s celou řadou různých typů tréninků a různými oblastmi (výrobní sféra, administrativa, obchod, školství, služby, obchodní řetězce, potravinářství, stavebnictví…).
Spolupracoval např. se společnostmi OBI, Skanska, Nestlé, Česká pošta, Kaufland, RWE, Window Holding, Monroe Czechia, Asus a mnoha dalšími firmami.