Jak se vyhnout nejčastějším omylům ohledně elektronické spisové služby? - webinář - Speciál pro pobytové služby sociální péče
Chystáte se na přechod na elektronickou spisovou službu a nevíte si rady s tím, jak to vlastně bude fungovat, nebo elektronickou spisovou službu už provozujete, ale máte stále spoustu otázek k jejímu správnému užívání?
Spisovny v pobytové službě sociální péče bývají mnohdy velmi objemné, protože vedle dokumentů organizace obsahují také veškerou ekonomickou, personální, zdravotní, technickou a sociální dokumentaci, stravování a další. Navíc kvůli vysoké fluktuaci zaměstnanců často neexistuje člověk, který by měl spisovnu dlouhodobě na starosti.
Zdá se vám legislativa ohledně vedení spisovny a uchovávání dokumentů komplikovaná?
Potřebujete slyšet konkrétní rady a řešení přímo vám na míru, a ne jen další software?
Přihlaste se na náš krátký webinář, kde se s vámi podělíme o praktické zkušenosti, zejména zodpovíme:
- Jak je to s povinností vést elektronickou spisovou službu?
- Jak poznám, že vedu elektronickou spisovou službu řádně a v plném rozsahu?
- Jak mám pracovat s datovou schránkou v režimu elektronické spisové služby?
- K čemu je mi autorizovaná konverze?
- Je pravda, že zavedením elektornické spisové služby ztratí spisovna na listinné dokumenty smysl?
- Jak mám pracovat s elektronickými dokumenty, pokud neprovozuji elektronickou spisovou službu?
- Na co si dát pozor při výběru elektronické spisové služby?
- Jak mám postupovat, pokud provozuji elektronickou spisovou službu a chci získat podklady pro skartační návrh?
- S jakými chybami se nejčastěji potkáváme u klienta, který provozuje elektronickou spisovou službu?
Dozvíte se také různá doporučení, jak se vyhnout nejčastějším omylům ohledně elektronické spisové služby a samozřejmě bude také prostor pro vaše dotazy.
Přihlaste se přidáním produktu do košíku nebo na e-mailu petra.vitkova@archivbezstarosti.cz