Otevřené kurzy
Kurzy jsou otevřené každému, kdo touží po vzdělání a rozvoji svých znalostí a dovedností. V široké nabídce najdete kurzy, které vám či vašim kolegům pomohou zlepšit své kariérní možnosti nebo přinesou inspiraci do osobního života.
Kurzy jsou otevřené každému, kdo touží po vzdělání a rozvoji svých znalostí a dovedností. V široké nabídce najdete kurzy, které vám či vašim kolegům pomohou zlepšit své kariérní možnosti nebo přinesou inspiraci do osobního života.
600 Kč bez DPH
Pracujete na postu firemního personalisty? Přijímáte nové zaměstnance? Pak je tento webinář právě pro vás!
2 350 Kč bez DPH
Smyslem tohoto kurzu je pomoci vám nejen rozklíčovat tyto scénáře a role v nich, ale především umět skvěle obstát v rámci komunikace plné her na různých sociálních jevištích.
1 850 Kč bez DPH
Sladit požadavky na ekonomický provoz zaměstnavatele s požadavky zákona na úpravu pracovní doby může být oříšek. Poradíme vám, jak na to v příkladech z praxe.
600 Kč bez DPH
Co je to registr smluv, k čemu jej využíváme a jakým způsobem s ním pracovat?
1 750 Kč bez DPH
Cestujete často služebně? Vysíláte své zaměstnance na služební cesty? Víte, na co máte nárok a jak vše správně zaúčtovat?
2 750 Kč bez DPH
Psychická zátěž a stres v osobním i pracovním životě, syndrom vyhoření? Přijďte na seminář a pojďte se propracovat k duševní pohodě a stresové odolnosti.
2 350 Kč bez DPH
Naučte se argumentovat opravdu účinně - ve vazbě na svůj protějšek ve vyjednávání a osvěžte si několik základních pravidel efektivního jednání.
3 650 Kč bez DPH
Objasněte si skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopte myšlení a chování klientů/ kolegů pocházejících z odlišných prostředí - porozumíte tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů i při každodenní komunikaci, správně tak uchopíte diverzitu a její přínos pro tým.
3 650 Kč bez DPH
Interaktivní seminář pomáhá účastníkům rozvíjet praktické dovednosti, které jim umožní rozpoznat předpojatost v reálných situacích na pracovišti a čelit jejich negativním dopadům.
3 349 Kč bez DPH
Jak zůstat v klidu a jednat fér a věcně, když je nutné řešit něco nepříjemného? A jak předcházet zbytečným nedorozuměním a nežádoucím eskalacím? Na kurzu se naučíte takovým situacím efektivně předcházet a také je umět vyřešit, pokud se už do takového těžkého momentu dostanete.