• typ výpisu

Personalistika a řízení firmy

Úspěšná asistentka

2 350 Kč bez DPH

Co se vlastně skrývá pod názvy pozic jako je Asistent/ka, Sekretář/ka, Office manažer/ka, Pracovník/pracovnice Back office nebo Recepční?

Jak psát (nejen) inzeráty - webinář

1 250 Kč bez DPH

Na co si dát pozor při psaní (nejen) inzerátů?

Novela Zákoníku práce - webinář

1 950 Kč bez DPH

Tento kurz se týká především nedávných a chystaných změn právních předpisů v pracovněprávní oblasti.

Empatie v HR, náročný rozhovor se zaměstnancem - webinář

1 250 Kč bez DPH

Buďte připraveni na náročné situace, které mohou nastat v pracovně – právním vztahu.

Efektivní komunikace ve firmě a mimo firmu

2 350 Kč bez DPH

Efektivní komunikace je klíčovým prvkem úspěšného fungování firmy. Zahrnuje jak interní komunikaci mezi zaměstnanci, tak komunikaci s externími partnery a zákazníky.

( * kurz obsahuje více termínů a více míst konání )